همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 


گاهی باید بی رحم بود

ن با دوست ؛ ن با دشمن ؛ ک با خودت

و چ بزرگ میکنـَدت آن سیلی

ک خودت میخوابانی بر صورتت... گاهی
 

 



نظرات شما عزیزان:

آدم زمینی
ساعت11:50---15 آبان 1390
بی رحمی با خود باید از جنس بی رحمی پزشک باشد با بیمار که تلخی دارو و درد تزریق و جراحی را برای او جایز می داند تا بیماری را از وجودش براند

بشار
ساعت8:10---15 آبان 1390

من میخواهم با خودم مهربان باشم
برای خودم دلسوز باشم
برای خودم خدمت کنم
دنیا
زمانه
مردم
و از همه مهم تر معشوقم
همگی با خودم بی رحم بودند
شکستند سوزاندند فروختند فراموش کردند
حال خودم مانده ام با خودم
پس با خودم مهربانترین خواهم بود ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در14 / 8 / 1390برچسب:,ساعت 20:38توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna