همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !


وَ تَوَکَّل عَلَي الله ِ وکَفَي بِاللهِ وَکِيلاً

وبر خدا توکل کن ، کافي است که او يار ومدافع تو باشد.

 ايه 81نساء

 لغت( کافي) چه آرامشي به آدم ميده...



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت9:39---2 آذر 1390

و هرگاه ( ای پیامبر ) بندگانم از تو درباره ی من پرسش کنند
از جانب من به ( آنها ) بگو :
من ( خداوند متعال ) نزدیک ( آنها ) هستم !
دعای دعا کننده را به هنگامی که مرا می خواند ٬ پاسخ می گویم !
پس باید آنها دعوت مرا گردن نهند و به من ایمان بیاورند تا ارشاد و هدایت شوند ...

" بقره آیه 186 "



پارسا
ساعت2:06---2 آذر 1390


سلام دوست عزیز

وب بسیار زیبایی داری

مطالبت خیلی جالب و زیبا بود

خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و حتما نظر خودت رو بیان کنی ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در1 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 22:42توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna