همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

 

ما آنقدر پشت نقاب خوب بودن خود را پوشانده ایم 

 که از احساس های واقعی مان بی خبریم

 

همه این ها ٬می گذرند .همه اشان.

با آن چه کنم که سالهاست مانده؟!با یادت.

 

یاد انسان را بیمار می کند.

 

 
 

 

گفتم تو شيرين مني -- گفتي تو فرهادي مگر؟

گفتم خرابت ميشوم -- گفتي تو ابادي مگر؟

گفتم ندادي دل به من -- گفتي تو جان دادي مگر؟

گفتم ز كويت ميروم -- گفتي تو آزادي مگر؟

گفتم فراموشم نكن -- گفتي تو در يادي مگر؟

گفتم خاموشم سالها -- گفتي تو فريادي مگر؟

گفتم كه بربادم مده -- گفتي نبر بادي مگر؟

 
 


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت6:13---13 بهمن 1389
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری امیدوارم موفق باشی خواستم ب÷رسم فامیلیه شما امیری هستش؟؟؟؟؟

عشق صورتی
ساعت13:37---11 بهمن 1389
سلام عزیز ممنون که سر زدی........
خوشحال شدم خیلی بازم ازین کارات بکن


maryam
ساعت15:45---8 بهمن 1389
salam. vebe u ham ali bod.movafagh bashi azizam.az nazaret dar morede veb khodam mamnonam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در7 / 11 / 1389برچسب:,ساعت 11:21توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna