همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

در زندگی برای هر آدمی

از یک روز

از یک‌ جا

از یک نفر

به بعد

...دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت11:11---4 مهر 1390



سرورم و دوست خوبم





آدرس ایمیلم تغییر کرده ٬ ایمیل قبلیم مسدود شد و ایمیل جدیدی به آدرس زیر باز کردم .


لطف کن اگر خواستی از طریق ایمیل پیام بدی به آدرس جدیدم ارسال کن و یک جای دیگه هم آدرس رو یادداشت کن که اگر برای وبلاگ هایمان اتفاقی افتاد ارتباطمون قطع نشه ...


متشکرم و دوستت دارم ...








پاسخ:ok,mamnon


مسعود
ساعت22:15---3 مهر 1390
راستی ممنونم از همدری و این که درکم کردین

ممنون


مسعود
ساعت22:10---3 مهر 1390
میدونی یه موقع هایی دست خودت نیست وقتی به کسی احساسی پیدا می کنی و از دستش میدی مثل یک شوک می مونه با این که همیشه سعی می کنم منطقی باشم

اما کار این دل بود که ای کاش نبود نمی خوام بگم وبلاگم تعطیه یا خداحافظ یا همه چی تمومه نه چون زندگی ادامه داره اما واقعا برام سخته...

و دوست ندارم داستان تعریف کنم چون دیگه کار از کار گذشته فقط همیشه نمی خواستم کسی رو دوست داشته باشم که از خودم بزرگتره باشه اما این اتفاق از قدیم ها افتاده بود و یک احساس قدیمی بود

بخودم می گم شاید اون حقشه با یکی بزرگتر از خودش زندگی کنه و بهش تکیه کنه اون فقط یک سال از من بزرگتر بود

بگزریم حق با شماست شاید با گذر زمان بشه فراموشش کنم فعلا دوست دارم فقط گریه کنم...

راستی خوشحالم که تونستید این کار رو انجام بدید و بر خلاف چیزی که شما میگد همه پست ها یی که نظر داده شده تغییر کرده به اسم راز

به هر حال تغییر قشنگی بود موفق باشی
بازم اگه سوالی بود به روی چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در3 / 7 / 1390برچسب:,ساعت 15:27توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna