همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !


چهــ مي دانيـــــ از دلـــــِ تنگمــــــ؟!
گاهيــــــ به خدايَتــــــ التماســــــ مي کنمـــــ فقط خوابتــــــ را ببينمــــــ...
مي فهميــــــــــــ؟!!!... خوابتـــــــــــــ را...

 



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت20:22---18 مهر 1390
عالیییییییییییییییییییییی بود

بشار
ساعت10:50---10 مهر 1390

بوسه بر گلوی تیغ

با کام تشنه بوسه زدی بر گلوی تیغ
بر خاک ریخت تا به ابد آبروی تیغ

نامی ز آّب چشمه ی حیوان نمانده است
این سان که جاودان شدی از سبوی تیغ

هویی زدی به عرصه ی عشق از صفای دل
در دم فرو نشست همه های و هوی تیغ

بالای نیزه هم گل آواز تو شکفت
خاکستر از صدای تو شد آرزوی تیغ

بعد از تو ای ستاره ی آلاله های پاک
رویید لاله های فراوان به کوی تیغ


بشار
ساعت11:06---9 مهر 1390

بخوان من را
منم پروردگارت
خالقت از ذره ای نا چیز
صدایم كن مرا
آموزگار قادر خود را
قلم را، علم را، من هدیه ات كردم
بخوان من را
منم معشوق زیبایت
منم نزدیك تر از تو، به تو
اینك صدایم كن
رها كن غیر من را، سوی من بازا
منم پروردگار پاك بی همتا
منم زیبا، كه زیبا بنده ام را دوست میدارم
تو بگشا گوش دل
پروردگارت با تو می گوید :
تو را در بیكران دنیای تنهایان
رهایت من نخواهم كرد
بساط روزی خود را به من بسپار
رها كن غصه یك لقمه نان و آب فردا را
تو راه بندگی طی كن
عزیزا، من خدایی خوب می دانم
تو دعوت كن مرا بر خود
به اشكی یا صدایی، میهمانم كن
كه من چشمان اشك آلوده ات را دوست میدارم
طلب كن خالق خود را
بجو من را
تو خواهی یافت
كه عاشق میشوی بر من
و عاشق می شوم بر تو
كه وصل عاشق و معشوق هم
آهسته می گویم ، خدایی عالمی دارد
قسم بر عاشقان پاك باایمان
قسم بر اسب های خسته در میدان
تو را در بهترین اوقات آوردم
قسم بر عصر روشن
تكیه كن بر من
قسم بر روز، هنگامی كه عالم را بگیرد نور
قسم بر اختران روشن، اما دور
رهایت من نخواهم كرد
بخوان من را
كه می گوید كه تو خواندن نمی دانی ؟
تو بگشا لب
تو غیر از من، خدای دیگری داری ؟
رها كن غیر من را
آشتی كن با خدای خود
تو غیر از من چه می جویی ؟
تو با هر كس به جز با من، چه می گویی ؟
و تو بی من چه داری ؟
هیچ! …
بگو با من چه كم داری عزیزم ،
هیچ!!!
هزاران كهكشان و كوه و دریا را
و خورشید و گیاه و نور و هستی را
برای جلوه خود آفریدم من
ولی وقتی تو را من آفریدم
بر خودم احسنت می گفتم
تویی زیباتر از خورشید زیبایم
تویی والاترین مهمان دنیایم
كه دنیا، چیزی چون تو را، كم داشت
تو ای محبوب تر مهمان دنیایم
نمی خوانی چرا من را ؟ ؟ ؟
مگر آیا كسی هم با خدایش قهر میگردد ؟
هزاران توبه ات را گرچه بشكستی
ببینم، من تو را از درگهم راندم ؟
اگر در روزگار سختیت خواندی مرا
اما به روز شادیت، یك لحظه هم یادم نمیكردی
به رویت بنده ی من، هیچ آوردم ؟
كه می ترساندت از من ؟
رها كن آن خدای دور
آ‌ن نامهربان معبود
آن مخلوق خود را
این منم پرور دگار مهربانت، خالقت
اینك صدایم كن مرا، با قطره اشكی
به پیش آور دو دست خالی خود را
با زبان بسته ات كاری ندارم
لیك غوغای دل بشكسته ات را من شنیدم
غریب این زمین خاكیم
آیا عزیزم، حاجتی داری ؟
تو ای از من
كنون برگشته ای، اما
كلام آشتی را تو نمیدانی ؟
ببینم، چشم های خیست آیا گفته ای دارند ؟
بخوان من را
بگردان قبله ات را سوی من
اینك وضویی كن
خجالت میكشی از من
بگو، جز من، كس دیگر نمی فهمد
به نجوایی صدایم كن
بدان آغوش من باز است
برای درك آغوشم
شروع كن
یک قدم با تو،
تمام گام های مانده اش با من . . .


مسعود
ساعت22:14---8 مهر 1390
سلام دوست من

به قول دوستی همیشه همین طوریه

همیشه دل تنگیم اما حتی تویه خوابمون هم رویایی نیست



بشار
ساعت8:33---7 مهر 1390

دلتنگی مال دل های تنهاست ...
نه آدم های تنها چون حتی خیلی وقتها کسی که دلتنگش هستی پیشت هست ولی باز دلتنگی !
این هم فلسفه اش اینه که خدا دل رو برا خودش ساخته که فقط و فقط عاشق اون بشیم و دلتنگیمون برای اون باشه چون دل خانه ی خداست ولی سخته خونه ی دل رو فقط برا خدا تقدیم کنیم ...
خدا باید خودش توفیق بده و یاریمون کنه آخه عشق های دنیوی زودی میان و صاحبش میشن و ما رو درگیر میکنن و حالا بیا و درستش کن ...


بشار
ساعت8:09---7 مهر 1390

خواهر خوبم سلام
لطفا بیا پروفایلم رو ببین ...
پروفایل به نظر من خیلی مهم هست !
ولی خیلی از دوستان اهمیت نمیدن و یا ... تکمیلش نمیکنن ...
شما هم اگه میشه پروفایلتون رو کامل کنین .
متشکرم و دوستتون دارم ...


بزرگترین وبلاگ علمی، عـکس، فان، شعر و کل کل
ساعت14:58---6 مهر 1390
با سلام.....
وبلاگ قشنگی دارید
"بزرگترین وبلاگ علمی، عـکس، فان، شعر و کل کل" نویسنده و مدیر فعال می پذیرد.
با توجه به اینکه این وبلاگ تازه راه اندازی شده؛ هر چه زودتر ثبت نام کنید، از شانس بیشتری برای مدیر شدن در وبلاگ برخوردار می شوید.
با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در6 / 7 / 1390برچسب:,ساعت 13:35توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna