همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 
 
هیچ کجا ،جز خواب روی بازوهای مردانه ات
معنا نمی کند برایم امنیت را
 
 


نظرات شما عزیزان:

setayesh
ساعت10:25---19 آبان 1390
salam azizam mamnun be man sar zadi web ghashangi dari bazam pisham biye khoshhal misham by

meysam
ساعت21:32---18 آبان 1390
سلام وبلاگ توپي داري اگه افتخار بدين منو لينك كنيد با نام يكي يه دونه ممنون ميشم من شمارو لينك كردم. بعد لينك كردن لطفا به من خبر بديد.

راحیل
ساعت14:52---11 آبان 1390
سلام عزیزم خیلی وبلاگت قشنگه و بامحتوا...
می بوسمت


بشار
ساعت10:41---8 آبان 1390




بشار
ساعت10:39---8 آبان 1390

سکوت نیمه شب مرا به فکر کردن وا میدارد .
بی خوابی و نیاز به شنیدن صدایت،
اما افسوس که نمیتوانم صدای شیرین و دلنوازت را بشنوم ...
چقدر سکوت شب بد است ...
از تاریکی بیزارم و از تنهایی هم ...
ای کاش تو در کنارم بودی، چه آرزوی محالی !
دلم میخواهد وقتی چشمانم را میبندم، فقط خواب تو را ببینم .
آرزوی همیشگی من !
اما تو آنقدر نامهربانی که حتی در خواب هم به سراغم نمی آیی !
من از شب شاکیم ای یار ...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در7 / 8 / 1390برچسب:,ساعت 21:7توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna