همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

نصف اشباهاتمان ناشي از اين است که

وقتي بايد فکر کنيم ،احساس مي کنيم

و وقتي که بايد احساس کنيم ، فکر مي کنيم . . .

 



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت9:21---12 آبان 1390

فکر
چه کلمه ی سنگینی
من بزرگ شده ام
من باید فکر کنم
نمیخواهم
دوست ندارم
کودکی کجایی ؟
چرا کودکیم تمام شد
من هنوز کودکی نکرده ام !
کودکی فقط احساس است
شور است
شوق است
لبریز از سادگی است
فکر سادگیم را اسیر میکند
فکر عقلم را به چالش میکشد
مسئولیت می آورد
نمیخواهم
عاقلی سخت است
دلم کودکی میخواهد
چرا کودکی برای من که فکر میکنم بزرگ شده ام
عیب است ؟
چرا ؟؟؟


بشار
ساعت9:04---12 آبان 1390

سلام عزیز
پست های کوتاه و پر معنی شما خیلی عالی هستن و نشانه ی درک بالای و احساس عمیق ...
من دوست دارم بیشتر احساس کنم بعد فکر کنم و از این کارم لذت میبرم ...
متشکرم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در11 / 8 / 1390برچسب:,ساعت 16:38توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna