همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 


درد ها هیچ وقت فاش نخواهند شد..

هیچ وقت درمان نخواهند شد..

تا ابد ..احساس خواهند شد..!!
 



نظرات شما عزیزان:

آندیا
ساعت0:47---15 اسفند 1390
این روزها مثل درد در من ریشه کرده ای
و وقتی اوج می گیری
با یک لیوان و یک قرص فراموش میشوی
-------------------------------
ببخشید که چند روز بود بهت سر نزدم حوصله نداشتم بیام نت
به هر حال ممنون بابت این آپ های قشنگت


mehrabanخستگی را تو به خاطر مسپار
ساعت12:34---13 اسفند 1390
خدا دوستدار آشناست ، عارف عاشق می خواهد نه مشتری بهشت . . .
(دکتر شریعتی)
من اومدم دوست جونم


پرواز پروانه خیال من
ساعت12:20---11 اسفند 1390
کلافه کرده ای مرا

چرا لبخند هایت

از نوشته های من قشنگتر است ؟
منتظر حضور گرمت هستم دوست عزیز


masoud
ساعت10:38---11 اسفند 1390
یک نفر امد قرارم را گرفت ...



برگ و بار و شاخسارم را گرفت



چهار فصل من بهاران بود ، حیف ...



. باد پائیزی بهارم را گرفت



اعتباری داشتم در پیش عشق ...



با نگاهی ، اعتبارم را گرفت



عشق یا چیزی شبیه عشق بود .....



آمد و دار و ندارم را گرفت



قالب وبت خیلی قشنگه

خوش باشی


روزي روزگاري انسانيت
ساعت9:34---10 اسفند 1390
دلگير نباش!!!
دلت كه گير باشد رها نميشوي!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در9 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 21:53توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna