همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

به نامردان نمي خندم كه از مردان بدي ديدم

به نامردان قسم مردي در اين عالم نمي بينم

رفيق بي وفا را كمتر از دشمن نمي بينم

سرم قربان آن دشمن كه بويي از وفا دارد

اين اولين پست همراز بود تو يه همچين روزي...

امروز 2ساله تمومه كه دارمت.

"2سالگيت مبارك"

 



نظرات شما عزیزان:

masoud
ساعت19:58---23 اسفند 1390
سلام خیلی خوشحالم برای 2 سالگی وبلاگتون و دوستی خوبی چون شما

انشالله وبلاگت همیشه به این خوبی
و زیبایی باشه بخصوص با اون متن های کوتاه اما پر معنی و پر احساسش بهترین آرزوها رو برای شما بعد وبلاگتون دارم

امیدوارم همیشه همین طور موفق باشید


qasedak
ساعت15:29---20 اسفند 1390


nashenas
ساعت0:47---19 اسفند 1390
mobarake,ie joorayi in 2sal vase man qarib bode


fekresho nakon oni ke fek mikoni man nistam!!



پاسخ: mamnon az tabriket gharibe...


روزي روزگاري انسانيت
ساعت17:44---16 اسفند 1390
تولد تولد تولدت مبارك!بيا شمعارو فوت كن كه 100 سال بلاگت پابرجا باشه!حالا همگي دس!سوت!بيا قرش بديم!
شرمنده سارا جان دير اومد!
در رابطه با پستت ياد آهنگ مارتيك افتادم كه ميخوند:من از دشمن نميترسم كه دشمن هاي و هو داره . . .
موفق باشي سارا جان


qasedak
ساعت14:31---16 اسفند 1390
اینجا رادیو.دل. است
صدای مارو از عمق .قلبم. می شنوید
یک .احساس. پاک است که میگوید

فراموشی در مرام مانیست
لینک شدی سارا جون


بشار
ساعت8:17---16 اسفند 1390

در چشمانم تنهایی ام را پنهان می کنم

در دلم دلتنگی ام را

در سکوتم ، حرف های نگفته ام را

در لبخندم غصه هایم را

دل من چه خردسال است

ساده می نگرد

ساده می خندد

ساده می پوشد

دل من از تبار دیوارهای کاهگلی است

ساده می افتد

ساده مــــی شکند

و ...



MEHRABAN
ساعت15:12---15 اسفند 1390
اشتباه نکن…!!
بيشتر از آنکه دلم تنگ باشد براي تو……
براي آن مني که تو را نميشناخت…
تنگ است…!!



زری
ساعت12:02---15 اسفند 1390
سلام تولد 2 سالگیت مبارک
بهانه دهای دنیاتوراازیادم نخواهندبرد...
من تو را در قلبم دارم نه در دنیا


آندیا
ساعت0:49---15 اسفند 1390
دو ساله که مینویسی بانو......
دوسالگی دست نوشته هات مبارک


sahar
ساعت16:41---14 اسفند 1390
aji jonam tavalode webeto behet tabrik migam

qasedak
ساعت14:41---14 اسفند 1390
تمنا دارم از اسمان

اگر حتی قطره ای از خوشبختی بارید

روی گونه تو بچکاند


qasedak
ساعت14:40---14 اسفند 1390
...و چقدر تازگی دارد روزهایی که به امید آمدن کسی دلخوش نیستم و شب هایی که از نیامدنش دلگیر نمی شوم . . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در14 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 13:9توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna