همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

ســـــــــــــــــاکتــــ ـــــــ کــه می مانـــی...

میگذارند به حســـابــــــــــــ جوابــــــــــ نداشتنتـــــــــــــ !

عـــــــــــــــــــمراً بفهمند داری جـــان میکنی

تا حرمــــــــــــــــــــــ ــــــــــتهـا را نگه داری



نظرات شما عزیزان:

پرواز پروانه خیال من
ساعت17:58---23 اسفند 1390
آنقدر پیش این و آن از خوبی هایت تعریف کرده بودم

که وقتی سراغت را می گیرند

شرم دارم بگویم (( تـــــــــــنـــهایم گــــداشــــت ))


تنهای متفاوت
ساعت17:07---23 اسفند 1390
سیلوم سارا جونم
مرسی که بهم همش سر میزنی گلم
مثل همیشه جملات و شعرات تاثیر گذاریه خاصی دارن من که لذت بردم


روزي روزگاري انسانيت
ساعت9:52---22 اسفند 1390
سلام سارا جان!خوبي؟خيلي قشنگ بود!واقعا قشنگ بود!از اون حرفايي بود كه حرف دل خودم بود

business91
ساعت23:31---21 اسفند 1390
سلام.وب خيلي خوبي داري .مايل به تبادل لينك هستم.به من هم سر بزنيد.در ضمن اگر ميخواهيد حالات دروني ديگران را كشف كنيد انگشتر جادويي ما را به ان ها هديه دهيد.از 2 طريق زير ميتوانيد اين كالاي باورنكردني را بدست اوريد.
http://www.parseshop.biz/?rgm=manouchehr&p_id=2354

www.business91.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در21 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 22:39توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna