همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

 
اهای تمومٍ زندگیم بی تو تمومٍ زندگیم
 
 
 
 
  
 
گفتم ای عشق من از چیز دگر می ترسم!
 
 
نخ می کنم
 
تک تک خاطرات با تو بودن را
 
آویزی می شود
 
که قند آب می کند
 
در دل روزهای خسته ام
 
 
 
شجاعت می خواهد
 
وفادار احساسی باشی
 
که می دانی
 
شکست می دهد روزی نفس های دلت را

 

 

دنیایم را می دهم برای لبخندت.

 هراسی نیست، شاد که باشی، دنیا دوباره از آن من می شود
 

 



نظرات شما عزیزان:

رحمت الله
ساعت22:08---19 ارديبهشت 1390
سلام عزیزم امیدوارم که در سلامت کامل باشید وب خوبی دارید. به منم سری بزن حتما" لذت می بری.موفق شادمان باشید منتظرتم...

مهدی
ساعت15:40---23 فروردين 1390
سلام سارا خانم
مهدی هستم.

از اینکه به برکه شادکامی سر زدی
خوشحال شدم.
من شما رو لینک کردم.
اگه شما هم قابل دونستی این کار رو بکن


khise baran
ساعت18:47---21 فروردين 1390
az webeton khosham omad ba hal bod

man ba ejaze linketon kardam age khastin sho ma ham link konin


khise baran
ساعت18:47---21 فروردين 1390
az webeton khosham omad ba hal bod

man ba ejaze linketon kardam age khastin sho ma ham link konin


♥ماه پریشان♥
ساعت14:59---21 فروردين 1390
سلام!
وبی خوبی داری!
با اجازات لینکت کردم !
اگه ممکن تو هم منو بلینک!
بای!


Alexis
ساعت16:18---20 فروردين 1390
سلام.وبلاگ باحالی داری .اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.بای

اران
ساعت14:03---20 فروردين 1390
سلام ساراجون
اپت زیبا بود
"مثل نوشتن در باد
از تو که می نویسم
کاغذم بند نمی شود
دست م خط می خورد
دل م به باد می رود"
خوشحال میشم بهم سر بزنی.


شیرین
ساعت14:03---19 فروردين 1390
سلام وبلاگت قشنگه به منم سر بزن و به مطالبم نظر بده خوشحال میشم

آن کس که میگوید ز یک گل نشود فصل بهار / چه خبر داشت که همچون تو گلی میروید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در18 / 1 / 1390برچسب:,ساعت 19:41توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna