همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

باورم نيست كه آن ساده تر از آب مرا آتش زد

 



نظرات شما عزیزان:

shahab Hitall
ساعت10:31---28 فروردين 1390
سلام آبجی...دمت قیج وبت باحاله...اینم وب من بیا ین دنیا دس کینه
www.shahab-hitall.mahtarin.com


morteza
ساعت7:13---25 فروردين 1390
سلام ممنون که به من سر زدی من وقتی وبلاگم رو باز میکنم و میبینم که دوستان گلی مثل شما دارم به خودم افتخار می کنم

morteza-gh
ساعت17:04---23 فروردين 1390
سلام شما خیلی پیشرفت کردین من یه مدت نبودم تبریک میگم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در22 / 1 / 1390برچسب:,ساعت 22:12توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna