همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

گفت : سردمه         گفتم : پنجره بزرگه، اما شوفاژِ زیرش کوچیکه

گفت : سردمه         گفتم : شومینه رو زیاد کردم اما کفاف نمیده

گفت : سردمه         گفتم : جوراباتو بپوش، آدم از پا سرما می‌خوره

گفت : سردمه         گفتم : می‌خوای دستگاه بخور روشن کنم بشینی جلوش؟

گفت : سردمه         گفتم : پتو بیارم برات؟

گفت : سردمه

گفتم : چه کار کنم؟ دیگه عقلم قد نمیده

 گفت : وقتی من سردمه لازم نیست فکر کنی....

                                                                       فقط محكم بغلم کن..!

 



نظرات شما عزیزان:

دل شکسته
ساعت4:11---14 تير 1390
سلام

ممنون از اینکه بم سر زدی

وب جالبی داری...بهت تبریک میگم

راستی به روزم

خوشحال میشم بیای

منتظرتم

فعلا


علی
ساعت22:21---12 تير 1390
سلام مرسی از نظرت ، مطالب تو هم مثل هميشه زيبا بود ، بهم سر بزن باز


ali
ساعت23:28---10 تير 1390
واقعا خییییییییییییییییییییییییییییل ی قشنگه امیدوارم که به وبلاگ منم سربزنی


masoud
ساعت17:07---10 تير 1390
سلام همه چی خیلی قشنگ بوم لذت بوردم
امیدوارم همیشه به همین زیبایی آپ کنید

خوش باشید


هستی
ساعت0:51---8 تير 1390
جالب بود...

azar
ساعت0:12---7 تير 1390
سلام.ممنون که به وبلاگم سر زدی.وبلاگ خوبی دارید خسته نباشید

آدم زمینی
ساعت14:36---6 تير 1390
سلام دوست گلم
موافقم . هیچ چیز به اندازه محبت آدم رو گرم نمیکنه . انگار که حرارتش تو رگهای آدم جاری میشه و از درون داغت می کنه


Emad
ساعت3:32---6 تير 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در6 / 4 / 1390برچسب:,ساعت 1:6توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna