همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

تو فرق بين حرمت وترس را نمي داني

اشک هايم از هراس زخم زبانت نيست

من براي حرير حرمتي که دريده اي گريه مي کنم



نظرات شما عزیزان:

افسون
ساعت16:31---20 شهريور 1390
سلام سارا
مرسی که سر زدی
وبلاگت خیلی خیلی قشنگه
قالب خیلی زیبایی داری


d
ساعت11:15---6 شهريور 1390
سلام خوبي وبت عاليه به من هم سر بزن به دوستات هم بگو به من سر بزنن باشه گلم؟


آدم زمینی
ساعت9:20---23 تير 1390
دوست گلم سلام
خیلی ممنون که به من سر میزنی .بچشم عکسهای جراحی رو بر می دارم . خود مطلب کافیه . در ضمن من تقریباً روزی 2 بار به وبتت سر میزنم گاهی با کامنت گذاشتن گاهی با ستاره دادن . وبتو دوست دارم . هم مطالب قشنگ و ارزنده ش رو هم قالب لطیف و زیباش رو با اون رنگ سفید که بنظر من رنگ رو راستیه ، واضح و روشن بدون هیچ ابهام و پنهان کاری


arman
ساعت13:27---20 تير 1390
سلام خوبیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
وب خوبی داری وقت کردی به منم یه سر بزن خوشحال میشم
اگه موافق بودی باهم تبادل لینک کنیم
ممنون بای
نظر یادت نررررررررررررره هااااااااااااااااااا


farhang
ساعت8:06---19 تير 1390
سلام دوست من...جوک قشنگی بود...مرسی هم بابت جوک وهم بابت اینکه لطف کردی و به من سر زدی...ممنونم
این مطلبت هم مثل بقیه ی پست هات قشنگه...مفهومش رو هر کی درک کنه و بهش عمل کنه...هیچ وقتبه مشکل بزرگی مثل قهر و جدایی نخواهد رسید!!!!
با افتخار لینک شدی سارا جون...
بازم بیا پیشم...بازم میام پیشت..
تا بعد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در18 / 4 / 1390برچسب:,ساعت 10:48توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna