همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

دلم آغوشــــــي مي خواهد که نه زن باشد، نه مرد!


خــــــــــــدايا بيا زمين!!!



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:14---3 مهر 1390
سلام ممنون از نظرت در مورد آهنگ هم قابل شما رو نداره استفاده از مطالب عکس ها آهنگ خلاصه همه چی آزاده

و چرا نه مایل واسه تبادل لینک راستش تا همین دیروز اسم وبلاگ باور من بود اما از امروز به دلایلی اسم وبلاگ بغض احساس من شده اما با هر کدوم که دوست داری منو لینک کن و لطفا خبر بدید شما رو با چه اسمی لینک کنم؟

خوش باشی


fhroozeh
ساعت1:37---19 شهريور 1390
سلام وب توپی داری من لینک کردم اما فقط وب تو ثبت شد بمن سربزن اگه دوست داشتی لینک کن مرسی منتظرم....گلپونه ها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در19 / 6 / 1390برچسب:,ساعت 1:47توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna