همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

من در سرزميني زندگي ميکنم

 که مردم آن صحنه بوسيدن دو عاشق را

با نفرت بيشتري نگاه ميکنند تا صحنه اعدام يک انسان را..
 



نظرات شما عزیزان:

آزاده
ساعت20:32---27 آبان 1390
بااین جمله موافقم.
راستی هم قالب وب جالبی داری هم پستای وبت جالبن...


مسعود
ساعت15:19---18 آبان 1390
سلام
از اينكه بهم سر زدي واقعا ممنونم و همچنين ممنون به خاطر حضورت كه باعث شد من به وبت سر بزنم . مطالب خيلي خيلي قشنگي داري خيلي حال كردم
من شما رو لينك كردم تا بازديد كننده هاي منم از مطالب شما لذت ببرن
موفق باشي


بشار
ساعت13:40---18 آبان 1390

شاید به خاطر اینه که بعضی صحنه های بزرگ نباید علنی بشن و ...


روزی روزگاری انسانیت
ساعت13:03---18 آبان 1390
سلام سارا جان.خوبی؟این چند روزی که نبودم چه پستای قشنگی گذاشتی!با این پستت حال کردم و مخصوصا با 3تا پست قبلیت"و چه بزرگ میکندت آن سیلی که میخوابانی بر صورتت...گاهی"
موفق باشی دوست خوبم


فرشته
ساعت12:18---18 آبان 1390
سلام ساراجون ممنون که اومدی وب قشنگی دری دوباره به من سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در18 / 8 / 1390برچسب:,ساعت 11:18توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna