همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

لاشه ی عاشقی ام سگ خور نامردیه تو!
آنقدر خون به دلم هست که هارت بکند...



نظرات شما عزیزان:

بسوی خدا
ساعت23:46---28 آبان 1390
سلام دوست عزیزم
این چه عکسیه
ممنونم از حضورتون
میام اینجا
موفق باشین
اللهم عجل لولیک الفرج


arsam
ساعت21:58---28 آبان 1390
با درود

من اپ هستم اگه خواستي بيا يه سر بزن و اگه امدي حوصله داشتي نظر هم يادت نره
ممنون ميشم اگه بياي


بشار
ساعت13:28---28 آبان 1390

کاش من هم خون دلت بودم
دلتنگی ات بودم
تا همیشه با تو بودم
تا
مرا از خود نمیراندی ...


بشار
ساعت8:36---28 آبان 1390

خدا زمین را مدور آفرید تا لحظه ای که تصور میکنی به آخر خط رسیده ای درست در نقطه ی آغاز باشی !


روزی روزگاری انسانیت
ساعت23:57---26 آبان 1390
وای ی ی ی !!!!سارا این پستت خیلی بترکون بود هااااا!
خیلی باحال بود.مخصوصا با این عکس!
بلاگ من با کلی اعتماد به نفس میشه یکم قشنگ!ولی بلاگ شما تو خیلی قشنگه
من دیگه چشام باز نمیشه!میرم بخوابم.
شب خوش سارا جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در26 / 8 / 1390برچسب:,ساعت 23:24توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna