همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

 


اگه عزیز مصر نشدی

از خدا شاکی نباش....

برگرد ...ببین کجا باید پیراهنت پاره میشد

 ولی تو نذاشتی....
 

 



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت22:27---2 آذر 1390
سلام ساراجون مرسی که به وبم میای من وبلاگ قشنگتو لینک کردم.

شبنم(مامان رانيا)
ساعت14:08---1 آذر 1390


روزی روزگاری انسانیت
ساعت12:49---30 آبان 1390
سلام سارا جان!خوبی؟
پست خیلی قشنگی بودواقعا قشنگ بود!
مرسی که که سر میزنی!چشم آپ میکنم!


بشار
ساعت10:17---30 آبان 1390

سلام خواهر خوبم
پست هایی که میذاری خیلی عالی هستن ...




future
ساعت1:49---30 آبان 1390
سلام دوست عزیز

ببخش مزاهم شدم

چرا شما تبلیغ تو سایت خودتون نزاشتید
تاهم جالب تر و هم درآمد زا باشه برای شما
شما اگه به وب من سری بزنید کمی توضیح دادم اونجا
اگه سوالی بود در خدمتم
فقط حیف وبتون چون بازدید هم داره
خب خیلی ساده یه یکی دوتا تبلیغ بزار هرکی استفاده و خرید کنه به شما هم درآمد میده
اگه سوالی بود در خدمتم
فعلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در29 / 8 / 1390برچسب:,ساعت 19:17توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna