همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

به اندازه ی باورهای هر کسی ، با او حرف بزن

بیشتر که بگویی تو را احمق فرض خواهد کرد



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت13:05---9 آذر 1390

چه چیزی با ارزش تر است ؟

بانوی خردمندی در کوهستان سفر می کرد که سنگ گران قیمتی را در جوی آب پیدا نمود . روز بعد به مسافری رسید که گرسنه بود .
بانوی خردمند کیفش را باز کرد تا در غذایش با مسافر شریک شود . مسافر گرسنه سنگ قیمتی را در کیف بانوی خردمند دید و از آن خوشش آمد و از او خواست که آن سنگ را به او بدهد .
بانو هم بی درنگ سنگ را به او داد . مسافر بسیار شادمان شد و از این که شانس به او روی کرده بود از خوشحالی سر از پا نمی شناخت .
او می دانست که جواهر به قدری با ارزش است که تا آخر عمر می تواند به راحتی زندگی کند . اما بعد از چند روز مرد مسافر به راه افتاد تا هر چه زود تر آن بانو را پیدا کند .
سرانجام او را یافت و سنگ قیمتی را پس داد و گفت : می دانم این سنگ چقدر با ارزش است اما آن را به تو پس می دهم با این امید که چیزی ارزشمند تر از آن به من بدهی .
اگر می توانی آن محبتی را به من بده که به تو قدرت داد تا این سنگ را به من ببخشی !!!


بشار
ساعت10:46---9 آذر 1390


سلام سارا جان

امروز نیومدی ؟

منتظرم ...



بشار
ساعت9:37---7 آذر 1390

خبر به دورترین نقطه جهان برسد

نخواست او به من خسته بی گمان برسد

شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت

کسی که سهم تو بوده به دیگران برسد


بشار
ساعت9:11---7 آذر 1390

سلام من اومدم
چه خبر ؟


بشار
ساعت8:22---6 آذر 1390

اگه دوست داشتن و محبت کردن جرمه آره من اقرار می کنم که کثیف ترین , پلیدترین آدم روی زمینم !


بشار 
ساعت8:56---5 آذر 1390

سلام و صبح بخیر
واقعا پستهات خیلی قشنگه !
نظر دوستان رو هم دیدم خوشحال شدم ...
وب بی نظیری داری ...
همیشه شاد و موفق باشی ...




روزی روزگاری انسانیت
ساعت8:39---5 آذر 1390
سلام سارا جان!خوبی؟
مرسی که سر زدی!شرمنده که دیر به دیر میام!این روزا که من نیستم مثل اینکه فقط شما دوستی و میای!باقی که حتی یه سری نمیزنن!شاید برا این باشه که من نمیتونم بهشون سر بزنم مثل قبل.
پستاتم خوندم!خیلی قشنگ بودنبيستون كنده شد و عشق به جايي نرسيد

ديگر از تيشه ي فرهاد بدم مي آيد!"
از این پستت خیلی خوشم اومد


آدم زمینی
ساعت2:22---5 آذر 1390
سلام عزیز
بعد از یه هفته دوری اومدم تا از چشمه زلال جمله های قشنگت سیراب بشم که بقول سهراب
چه گوارا این آب


avaa
ساعت23:09---4 آذر 1390
salam saraye aziz
webe u ham aalie
merc ke behem sar zadi
age doost dashte bashi tabadole link konim


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در4 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 21:8توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna