همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 


به تو که فکر ميکنم
باورهايم زير ِ سوال ميروند
چه زيبا رخنه کردي در من

 



نظرات شما عزیزان:

بالاتر از سیاهی رنگی نیست
ساعت0:40---9 بهمن 1390
سلام. وب قشنگی داری معلومه دلت خیلی پره.نه اندوه میماند...نه هیچ یک از مردم این آبادی....به حباب نگران یک رود قسم...غصه هم خواهد رفت...آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند........موفق باشی.

بسوی خدا
ساعت23:03---7 بهمن 1390
سلام دوست بزرگوار
خوب هستی
و این کارها بود که دلم را به دلت سخت گره زد کاش میدانستی
و چه زیبا بود دوست داشتنم او را در خودم
موفق باشی
اللهم عجل لولیک الفرج


مجید
ساعت19:35---6 بهمن 1390
سلام

خوبین؟

قبلا لینکتون کردم

اومدم یه سری بزنم بهتون

موفق باشین

یا علی


مجید
ساعت19:35---6 بهمن 1390
سلام

خوبین؟

قبلا لینکتون کردم

اومدم یه سری بزنم بهتون

موفق باشین

یا علی


امیر سبحان
ساعت0:34---6 بهمن 1390
آپمممممممممممممممممممممممممممم م[نیشخند]
بیاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااا[نیشخند]
[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند] [نیشخند]


مسعود
ساعت19:24---5 بهمن 1390
سلام سارا خانم حالتون چطوره؟

نمیدونم احساس می کنم حال خوشی دارم

اما خواستم این این حال خوب رو با دوستام قسمت کنم که عادت کنم همیشه موقع غم و غصه ها نظر ندم

(البته همیشه این طور نبوده)

امیدوارم زود به زود پست بزارین
و حتما پست جدید گذاشتن خبر بدین

خوش باشی همیشه



مهربان
ساعت13:08---1 بهمن 1390
با مداد رنگي روز آمدنت را نقاشي ميکنم و جاده های رفتنت را خط خطي!
کسي براي من نيست. بيا غلط های زندگيم را به من بگو و زير اشتباهاتم را خط بکش.
بودنت مثل دريايي مرا در بر ميگيرد آنجا که تو هستي،ماهيها هم نميتوانند بييند چه رسد به من..............................!!!
کدام صبح ميايي؟ کدام چمدان مال تست؟ کدام دست ترا به من ميرساند؟کدام روز مال من ميشوي؟بيا که درد دلم را فقط تو ميفهمي


LOVELY GIRLS
ساعت16:11---30 دی 1390
سلام ممنون از انتقادت...
عمل كردم لينكت كرديم سر بزن عزيزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در29 / 10 / 1390برچسب:,ساعت 13:32توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna