همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

وقتي كه اعداد

فقط براي حساب فاصله هاي مان

 معتبراند

از تو انتظاري ندارم

 روز تولدم را به خاطر بياوري...

  " تولدت مبارک سارا "   

  یه تولد کوچولو واسه خودم گرفتم

                                   

                                              



نظرات شما عزیزان:

بسوی خدا
ساعت0:08---1 اسفند 1390
سلام آبجی
ممنونم از حضور قشنگت
تولدت هم مبارک
ان شاء الله هزار سال زنده باشی همگام با پیروزی و موفقیت
پس کیک من کو
راستی اون متنی که برام زدی خیلی ناراحتم کرد
واسه کی بود ؟
امیدوارم که همیشه شاد باشی
اللهم عجل لولیک الفرج


mehraban
ساعت14:36---30 بهمن 1390
دلم که می گیرد ٬ آرام خودم را در آغوش می گیرم ...

خـــودم به تنهـــایی ٬

دست نوازشی بر ســــرم می کشم ... لبخند می زنم و آهستـــه می گویم :

" گریه نکن عــــزیـــزم ... من هسـتم ...


خودم به تنهــایی ، هـــوای نداشته ات را دارم.....

دوست خوبم تولدت مبارک امیدوارم در سال جدید زندگیت که در پیش رو داری بهترینها رو هدیه بگیری


امیر سبحان
ساعت13:32---30 بهمن 1390
امروز با شکوهترين روز هستيست روزي که آفريدگار تو را به جهان هديه داد
و من ميترسم به تو تبريکي بگويم که شايسته تو نباشد
به زمين خوش آمدي فرشته ي مهر و زيبايي تولدت مبارک


farhang
ساعت9:08---30 بهمن 1390
سلام سارا جوون
گلم چه خبر؟؟؟ اااااا تولدته و من بی خبر بودم!!!
ببخش منو ...ولی هیچ رد پایی از تاریخ تولد قشنگت تو وبت نذاشتی که عزیزم...
حالا با صدای بلند و رسا میگم:
"""""" عزیزم ، دوست خوبم ؛تولدت مبارک """"""الهی 120 ساله بشی...
در ضمن منم آپم وقت کردی یه سر بزن...
تا بعد@} ;-@} ;- برای تو گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در30 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 1:16توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna