همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

 از خدا پرسيدند:

اگر در سرنوشت ما همه چيز را از قبل نوشته اي آرزو كردن چه سودي دارد؟

خنديدو گفت:

شايد در سرنوشتت نوشته باشم

" هرچه آرزو كرد "

 



نظرات شما عزیزان:

آندیا
ساعت11:40---4 اسفند 1390
یعنی عااااااااااااااااااااااااااشق وبت شدم. مطالب وبت کلا حرف دل منو میزنه.
عکساتم خیلی خوشگله


روزي روزگاري انسانيت
ساعت21:21---3 اسفند 1390
سلام سارا جان!مرسي كه سر زدي و كامنت گذاشتي!
به جون خودم اين روزا سرم خيلي شلوغه سارا جان!شرمندتم كه كم سر ميزنم!


...
ساعت17:43---3 اسفند 1390
سلام یارا خانوم

متاسفانه بعضی از نوشته هامو در این وبلاگ می بینم که بدون عنوان کردن نام وبلاگم فقط نوشته اید

لطفا یا پاک شود یا لینک وبلاگم را بگذارید



http://saaghi.loxblog.com/archive.php?pmonth=3&pyear=138 9
پاسخ:سلام یادم نمیاد به وب شما اومده باشم.اگه تو وبی ببینم که نمیخواد کپی کنم این کارو نمیکنم .در ضمن من هیچ وقت از یه وب بخصوص چیزیو آپ نمیکنم از هر مطلبی از هر جایی که خوشم بیاد...از طرفیم تو بلاگفا اکثرا مطالب تکراریو آپ میکنم همه از هم کپی میکنن.پس اگه چیزی تو وبلاگم خوندی که از خودت بوده مطمئن باش تو وبلاگای دیگه هم هست که من دارمشون.نمیدونم منظورت کدوم آپام هست ولی اگه خودت وبتو مینویسی باید خوشحال بشی که افراد بیشتری اینطوری میتونن بخوننش.


امیر سبحان
ساعت1:11---3 اسفند 1390
عازم یک سفرم؛ سفری دور به حایی نزدیک؛
سفری از خود من تا به خودم؛ مدتی هست نگاهم به تماشای خداست
و امیدم به خداوندی اوست...
.
.
.
آپم


زری
ساعت18:40---2 اسفند 1390
سلام سارا جون حرفات خیلی قشنگه
به منم سر بزن تازه اومدم تو جمعتون
منتظرم
بووووووووووووووووووووووس


mehrabanخستگی را تو به خاطر مسپار
ساعت17:38---2 اسفند 1390
از آدم هـ ـآ بگــ ذر !

دلـَ ـت را گنده تــَر کـُـ ن

نـ ـآراحتِ این نبـ ـاش

که چـ ـرا جاده ی رفاقــَ ـت با تـ ـو همیشه یکــ طرفه استــ . . .

مهـ ـم نیست اگر همیشه یک طرفـ ـه ای . . .

شـ ـآد باش کـ ـه چیزی کم نگذاشتـ ه ای

و بدهکـ ـارِ خودت ، رفاقتـ ـت و خدایتــ نیستی .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در2 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 14:38توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna