همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 


خداوندا...

نمی فهمم

وقتی به نماز می ایستم

من ، تو را می خوانم… ؟!

یا تو ، مرا می خوانی …. ؟!

فقط کاش که عشق مان دو طرفه باشد . . .

خدامطلق است.این توی که در برابر او جهت می گیری...

 



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت20:40---22 خرداد 1391
سلام
وبلاگ زیبایی داری
ما هر روز به روزیم!!!!
آماده تبادل لینک با شما هستیم
بعدشم ما اومدیم به شما سر زدیم شما هم یه سری به ما بزنید :
نگی که نمیتونم بیام
کار دارم
بعدا میام
اینترنتم قطع شد
نتونستم بیام
حواسم نبود نیومدم
رفتم نهار نتونستم بیام
خوشحال میشیم شما هم یکی از نویسندگان وبلاگ گروهی ما بشی
باسپاس- مهرداد از بزرگترین وبلاگ گروهی ایران


Milad
ساعت14:05---4 ارديبهشت 1391
سلام دوست عریر عجب وبی داری ایول خوشم اومد پایه تبادل لینک هستی

مـونـيـكــا
ساعت11:51---3 ارديبهشت 1391

ممنون كه به وبلاگ من سر زدي


saeed
ساعت13:39---29 فروردين 1391
زندگی مثل دیکته است ، هی غلط می نویسیم و هی پاک می کنیم ، دوباره می نویسیم و باز پاک می کنیم ، غافل از اینکه یه روز داد می زندد ورقه ها بالا !

سلام سارا جان وبلاگت بسیار زیبا بود.

اگه افتخار بدی یه سری هم به وبلاگ من بزن و نظر بده.ممنون میشم
منتظرتم ها....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در29 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 13:3توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna