همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

 
به کعبه گفتم تو از خاکی منم خاک چرا بايد به دور تو بگردم؟! ندا آمد تو با پا آمدی
 
بايد بگردی برو با دل بيا تا من بگردم
 
 
 
 
واقعا عجيبه : تا وقتی مريض نباشی کسی برات گل نمياره تا فرياد نزنی کسی به طرفت نمياد تا گريه نکنی کسی نوازشت نميکنه تا قصد رفتن نکنی کسی به ديدنت نمياد و تا وقتی که نميری کسی تو رو نمي بخشه
 
 
تو را با ديگری ديدم عزيزم / به خود چون بيد لرزيدم عزيزم / خيانت پيشگی از تو عجيب نيست / به مهر خويش خنديدم عزيزم
 
 
 
دلم از عهد او بشكستن آموخت / ز ابرويش غمم پيوستن آموخت / شنيدم دلبرم با خسته دلهاست / دلم از خسته دلها خستن آموخت
 
 
 
  
اگرچه در ميان شما تشنه سخن بودم / كسی كه حرف دلش را نگفت من بودم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در9 / 2 / 1389برچسب:,ساعت 20:49توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna