همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

 هیچ وقت رازت رو به کسی نگو
 
وقتی خودت  نمی تونی حفظش کنی
 
چطور انتظار داری کسی دیگه برات
 
راز نگهدار باشه
 
 
 
 
به راحتی میشه بدون فکر کردن
 
حرف زد
 
ولی به سختی میشه زبان را
 
کنترل کرد
 
 
 
 
وقتی با یک انگشت به طرف کسی
 
اشاره میکنی و اون رو مسخره میکنی
 
خوب نگاه کنی سه تا انگشت دیگه
 
به طرف خودته...
 
 
 
  
چقدر عجیبه که شایعات...
 به را
روزنامه ها رو به راحتی باور می کنید
حتی باور می کنید
اما سخنان خداوند...
 
 که در قرآن آمده را به سختی باور می کنید...
 
 
 
 
 
به انتظار تصویر تواین دفتر خالی

تا چند...

تا چند ورق خواهد خورد...

"احمد شاملو"
 
 
 
  
 
روزی تو خواهی آمد
 
روزی که هرگز نخواهد رسید
 
کدام یک را باور کنم؟
 
 
 
 
تنهایی نه ترسناک است و نه آنقدرها که می گویند چیز بدی ست
فقط خودش را که می چسباند به آدم٬دیگر سخت بی خیال می شود
 
 
 
با خودم دوره می کنم هرچه را که از پاییز گذشته گذراندم...
حیرت بیشتر از غصه محاصره ام می کند...
این من نبوده ام....بوده ام؟
 
 
 
 
پروانه صفت چشم به او دوخته بودم
 
وقتی که خبردار شدم سوخته بودم 
 
 خاکستر جسمم به سر شمع فرو ریخت
 
این بود وفایی که من آموخته بودم
 
 
 
 
شنیدی که دلم گفت بمان ، ایست ، نرو
 
 به خدا وقت خداحافظی ات نیست نرو
 
 نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست
 
 گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ، نرو
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در23 / 2 / 1389برچسب:,ساعت 21:27توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna