همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

آمده ام که با زندگی کردن قیمت پیدا کنم
 
نه اینکه با هر قیمتی زندگی کنم
 
 
 
 
گناهی که پشیمانی بیاورد بهتر از عبادتی که غرور بیاورد
 
 
 
 
همیشه سعی کن عاشق کسی بهتر از خود باش
 
تا با تو زندگی کند نه بازی
 
 
 
بگذارید و بگذرید

ببینید و دل نبندید

چشم بیندازید و دل مبازید

که دیـر یا زود ......

باید گذاشت و گذشت !!!
 
(ناشناس)
 
 
 
 
... اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن
 
و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن
 
و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن!
 
در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است
 
 ( دکتر علی شریعتی )
 
 
 
 
دموکراسی میگوید: حرفت را خودت بزن نانت را من می خورم.

مارکسیسم میگوید: نانت را خودت بخور حرفت را من میزنم.

فاشیسم میگوید: نانت را من میخورم، حرفت را هم من میزنم، تو فقط برای من کف بزن.

اسلام حقیقی میگوید: نانت را خودت بخور، حرفت را هم خودت بزن، من برای اینم که به حق برسی.

اسلام دروغین میگوید: تو نانت را بیاور بده به ما، ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن ... اما حرفی که ما می گوییم.

( دکتر علی شریعتی )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در27 / 2 / 1389برچسب:,ساعت 21:42توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna