همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

 
تنهایی را پس نزن در اغوش بکش تا از تنگی اغوشت به درد اید و خود بگریزد
 
 
فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست
دوست داشتن امری لحظه ایست
ولی داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است
 
 
دلم فریاد می خواهد ولی درانزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب
 
پروردگارا
 
اگر خود را به ما بشناسانی
 
ما را حیران سازی
 
و اگر نادان گردانی
 
معذب داری
 
و اگر ما را ترک کنی
 
بسوزانی
 
نه با تو طاقت داریم
 
نه بدون تو راحت
 
از تو به تو فریاد رسی می طلبیم!
 
((منصور حلاج)
 
عشقم را تو نمی بینی، غرورم را من نمی خواهم ببینی.
شاید این است مشکل ما! شاید...
 
رهایت نمی کنم
هرچند که سردیت،
مرا سخت می سوزانند ...
رهایت نمی کنم
تا سردی نگاهت با گرمی تنم هم دما شود...
خدایا یاریم کن آنچه را که شکستم دل نباشد ...
 
گفته بودند که از عشق تو باید بالید
عاشقت گشتم و چون گرگ بخود مینالم
 
از همان لحظه که تردید را میهمان لحظه هایمان کردی، ما از هم بریدیم!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در3 / 3 / 1389برچسب:,ساعت 2:20توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna