همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

به اندازه چای داغ شب های امتحان دوست دارمت،

اما اضطراب نمی گذار
د  .....

نه گرمایت را حس کنم، نه آرامشت را...

  

 نیا باران
زمین جای قشنگی نیست

من از اهل زمینم، خوب می دانم
گه گل در عقد زنبور است
ولی از یک طرف، پروانه را هم دوست می دارد

نیا باران

 

 

درد من تنهایی نیست بلکه مرگ ملتی است

 

که گدایی را قناعت و بی عرضگی را صبر

و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می دانند

 

اسکیمو:اگر من چیزی درباره خدا و گناه ندانم آیا باز هم به جهنم می روم؟

کشیش:نه،

اگر ندانی نمی روی.

اسکیمو:پس چرا می خواهی این ها را به من بگویی.؟

(آنی دیلارد)

 

 

 

رفتم که نبینی پریشان شدنم را /غمناک ترین لحظه ی ویران شدنم را 

 

در خویش فرو رفتم و در خویش شکستم /تا تو نبینی غم تنها شدنم را

 

 

از  درد  سخن گفتن  و  از  درد  شنیدن با مردم  بی  درد  ندانی که چه دردیست...!!!   

 

 

 

 

 

 

  



نظرات شما عزیزان:

alone
ساعت12:17---20 دی 1389
سلام وبلاگت خیلی خیلی قشنگه .تبریک میگم

3raa
ساعت16:02---18 دی 1389
بیا لبخند بزنیم،بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا.

رها
ساعت15:12---15 دی 1389
سلااااااااام سارا جوووونم!!چطوووری؟دلم کلی تنگیده واستمثل همیشه قشنگ و دلنشینه مطلبت.دیدی در وبلاگمونو تخته کردیم؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در15 / 10 / 1389برچسب:,ساعت 11:51توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna