همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

                                دل شیشه و چشمان تو هر گوشه  برندش                     
    
مستند مبادا که به شوخی شکنندش
 
 
 
گرم حرف دگران بود چو او را دیدم
 
شد خجل گفت که احوال تو می پرسیدم
 
 
 
شکست عهد من و گفت هر چه بود گذشت
 
به گریه گفتمش آری ولی چه زود گذشت
 
 
 
دست او گرچه به دوش دگران بود ولی
 
دل ما نیز در آن معرکه با او رقصید
 
 
 
با رقیبان سخن از کشتن من می گوید
 
کشتن این است که با غیر سخن می گوید
 
 
 
ادب عشق تقاضا نکند بوس و کنار
 
دو نگه چون به هم آمیخت همان آغوشست
 
 
 
یا بوسه یا دشنام ده این عاشق ناکام را
 
دل دوست دارد از لبت هم بوسه هم دشنام را
 
 
 
فریاد که در کنج لب آن خال سیه را
 
دل دانه گمان کرد و ندانست که دام است
 
 
 
 
صد بار گزیدم لب افسوس به دندان
 
هر بار که یاد لب و دندان تو کردم

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نورا
ساعت13:33---5 بهمن 1389
web lag zibayi dari.

نورا
ساعت13:32---5 بهمن 1389
mamnon aziz ke az web saytam didan kardi

نورا
ساعت13:32---5 بهمن 1389
mamnon aziz ke az web saytam didan kardi

jack
ساعت11:12---27 دی 1389
قیر میشود خوبیهایش هم حقیر میشوند اما کسی که زر دارد یا زور دارد عیبهایش هم هنر دیده میشوند و چرندیاتش هم حرف حسابی بحساب می آیند. (دکتر علی شریعتی

aloneguy*alireza
ساعت11:04---26 دی 1389
سارا جان من لینکت کردم عزیزم ....!

aloneguy
ساعت10:21---26 دی 1389
سلام سارا جان .....
ممنون که اومدی نظر دادی عزیزم ..
راستش آدرس وبت رو اشتباه داده بودی به یه مکافاتی پیدات کردم !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در25 / 10 / 1389برچسب:,ساعت 17:54توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna