همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

 

 
لطفا کمی دورتر بایست,
 
مهربان که میشوی بیشتر دلم تنگ میشود!
 
 
 
به دکتر شریعتی گفتند:
” استاد، سیگار طول زندگی آدمو کوتاه می کنه. ”
من به عرض زندگی فکر می کنم. “در جواب گفت
 
 
 

مچاله کن ، بشکن ، بند بزن ، خط بزن ، خلاصه راحت باش
ارث پدرت نیست ، دل تنهای من است . . .
 
 
 
 
  
 
گاهی اوقات
 
برای فرار از تمامی کلیشه ها
 
انقدر بر خلاف جهت حرکت می کنیم، که خود کلیشه می شویم
  
 
 
 
 
نه به وصل ِ تو رسیدم ؛ نه به خاک ، خو گرفتم
 
نه تو را نفس کشیدم ، نه مرا نفس گرفتی
 
 
 
 
 
او نامحرم بود...
 
به تنم نه به دلم.
 
 
 
 
 
روزي اگر نبودم تنها آرزويم اينست
 
زير لب بگويي: يادش بخير...
 
 
 
 
 
تو را عادلانه به آغوش میکشم...
 
مگر عدل نه آنست که هر چیز سر جای خود باشد؟
 
 
 
 
 
پیش از تو یک نفر دل مرا شکسته است

این تکه پاره ها که به دردت نمیخورد


"
ژنرال"

 



نظرات شما عزیزان:

رحمت الله
ساعت21:19---23 ارديبهشت 1390


سلام

وبلاگه خيلي خوبي داري .ممنون ميشم به من هم سر بزني

اگه خواستي تبادل لينك كنيم منو با عنوان دست های پرازخالی لينك كن بعد بهم خبر بده تا با هر نامي خواستي لينكت کنم

منتظرت هستماااااا


بسوي خدا
ساعت16:59---5 ارديبهشت 1390
سلام دوست خوبم

وقت به خير

الهی!

اگر برای آن به سوی تو می آیم


که مرا از شعله های دوزخ نجات بخشی ،


بگذار که در آنجا بسوزم .


و اگر برای آن به سوی تو می آیم


که لذت بهشت را به من بخشی ،


بگذار که درهای بهشت به رویم بسته شود .


اما اگر به خاطر تو به سویت می آیم ،


محبوبم ٬ مرا از خویش مران .


متبرکم کن تا در کنار زیبایی جاودانه ات٬


تا ابد لانه کنم

اللهم عجل لوليك الفرج [گل]


صادق
ساعت16:07---5 ارديبهشت 1390
سلام سارا جون از اینکه سر به وبم زدی ممنون از وبت خوشم اومد من شما را لینک میکنم شما هم منو بلینک.

محمدحسین
ساعت11:16---5 ارديبهشت 1390
مرسی سارا جان .ممنونم از لطف شما.وبلاگ شما رو هم دیدم بسیار عالی بود.پیروز باشی اگه مایل هستی با هم تبادل لینک کنیم.

بهروز
ساعت18:40---4 ارديبهشت 1390
salam kheyli mamnoon ke oomadi. bebakhshid ke dir j dadam chand roozi dargire kelasa boodam. babate oon matalebam man vaghean mazerat mikham ghaste narahat kardane kasi ro nadashtam khastam ye shookhi karde basham. khoshhal misham bazam be man sar bezani.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در4 / 2 / 1390برچسب:,ساعت 13:23توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna