همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

اولین روز بارانی را به خاطر داری؟
غافلگیر شدیم
چتر نداشتیم
خندیدیم
...دویدیم
و
به شالاپ شلوپ های گل آلود عشق ورزیدیم
دومین روز بارانی چطور؟
پیش بینی اش را کرده بودی
چتر آورده بودی
و من غافلگیر شدم
سعی می کردی من خیس نشوم
و شانه سمت چپ تو کاملا خیس بود
و سومین روز چطور؟
گفتی سرت درد می کند و حوصله نداری سرما بخوری
چتر را کامل بالای سر خودت گرفتی و شانه راست من کاملاخیس شد
.
و
و
و
و
چند روز پیش را چطور؟
به خاطر داری؟
که با یک چتر اضافه آمدی
و مجبور بودیم برای اینکه پین های چتر توی چش و چالمان نرود دو قدم از هم دورتر راه برویم
.
.
.
فردا دیگر برای قدم زدن نمی آیم
تنها برو
.
.
دکتر علی شریعتی

 



نظرات شما عزیزان:

behnam
ساعت13:37---24 تير 1390
سلام عالی بود از اون حرف دکتر شریعتی خیلی خوشم امد یه جورایی مثل خودم بود. وبلاگت واقعا تحت تاثیرم قرار داد.
یه چیزی بگم ها زمینه وبلاگ منم سیاه هست ها؟ آخه راجب سیاهی مطب داری واسه اون گفتم موفق باشی گلم دوستت دارم


faize
ساعت12:10---18 تير 1390
واقعا عالي بود.
بعد از وبلاگ خودم وبلاگ شما بهترين.
خوشحال ميشم به منم سر بزني
موفق باشي


faize
ساعت12:10---18 تير 1390
واقعا عالي بود.
بعد از وبلاگ خودم وبلاگ شما بهترين.
خوشحال ميشم به منم سر بزني
موفق باشي


Emad
ساعت2:01---17 تير 1390
جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در16 / 4 / 1390برچسب:,ساعت 21:14توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna