همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

فکر هم صدا دارد.

گاهي که عميق، غرق فکر کردن مي‌شوم،

بغل دستي‌ام - انگار که صدايي شنيده باشد - هي با تعجب زل مي‌زند به‌ام.

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهرداد اشک9
ساعت1:44---25 تير 1390
اول از همه نمیدونم در مورد نوشتت چی بگم اگه بگم کلیشه میشه

چون عالی بود

عکس قالبت خیلی خوبه خیلی

و نوشته هات اگه کار خودت باشه

که خیلی خوب میشه

اره من مجبورم منفی فکر کنم مثبت بنویسم...



behnam
ساعت13:41---24 تير 1390
سلام عالی بود از اون حرف دکتر شریعتی خیلی خوشم امد یه جورایی مثل خودم بود. وبلاگت واقعا تحت تاثیرم قرار داد.
یه چیزی بگم ها زمینه وبلاگ منم سیاه هست ها؟ آخه راجب سیاهی مطب داری واسه اون گفتم موفق باشی گلم دوستت دارم


behnam
ساعت13:41---24 تير 1390
سلام عالی بود از اون حرف دکتر شریعتی خیلی خوشم امد یه جورایی مثل خودم بود. وبلاگت واقعا تحت تاثیرم قرار داد.
یه چیزی بگم ها زمینه وبلاگ منم سیاه هست ها؟ آخه راجب سیاهی مطب داری واسه اون گفتم موفق باشی گلم دوستت دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در23 / 4 / 1390برچسب:,ساعت 21:2توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna