همراز

تا خدا هست به غم وعده ی این خانه مده . . . !

 

و من به اعتقاد تو

کثافت تلمبار شده اي روي هم بودم

که مي بايست حتما لگد ماش کرد

خوب ته کفشت را نگاه کن...

معصومانه دست تکان مي دهم!

 



نظرات شما عزیزان:

masoud
ساعت23:07---26 تير 1390
سلام دوست عزیز ببخشید که دیر جواب دادم ممنونم که نظر دادی به وبلاگم سر زدی لطف کردی همه چی وبلاگت عالی بود پست خیلی قشنگی بود امیدوارم همیشه به همین زیبایی و با احساس بنویسی

اما گفته بودی:

هرگز درباره چيزي نگو آن را از دست داده ام ، بلکه فقط بگو آن را پس داده ام

من پس ندادم ازم پسش گرفت نمی دونم حکمتش چی بود فقط خودش می دونه کاش اون بالایی میزاشت بیشتر در کنارش بودم
باورت میشه 9 ساله می گذره هنوز جای خالیش رو احساس می کنم خیلی وقت ها دلم براش تنگ میشه گریه می کنم...

دوستم دارم فریاد بزنم بگم خواهری خیلی دوست دارم منو می بینی؟

ببخشید سرت رو به درد آوردم

موفق باشی دوست گل


pegah
ساعت21:56---25 تير 1390
سلام ممنون که به وبم سر زدی
وبلاگه جالبی داری


رضا
ساعت6:40---25 تير 1390
باسلام
يك پيشنهاد بسيار شيرين و عالي

با عضویت در سیستم و فعال سازی اکانت خود، به ازای هر پیامکی که برای شما به موبايلتان ارسال میشود، مبلغی به حساب شما در سایت افزوده میشود.
که میتوانید این مبلغ را پس از رسیدن به حدنصاب دریافت نمایید.
ضمنا داراي قرعه كشي ماهانه هم ميباشد كه :
شرکت کنندگان در قرعه کشی و مسابقه، کلیه کاربران سایت میباشند که حساب کاربری خود را فعال کرده باشند.
نفر اول : نیم سکه بهار آزادی
نفر دوم : ربع سکه بهار آزادی
نفر سوم : 500 هزار ریال وجه نقد
5 نفر به قید قرعه - هر نفر 200 هزار ریال وجه نقد

اينم لينك ثبت نام :
http://ads.inpersia.com/users/ref/24343

موفق و شاد باشيد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در25 / 4 / 1390برچسب:,ساعت 1:30توسطسارا|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna